Jag trillar ner för gatan

Eller jag trillar ner i twitter-träsket igen. Mindre och mindre lockande att uppdatera här när jag uppdaterar sju gånger lättare och oftare på twitter. Jag har, och kommer nog alltid hävda, att twitter är den perfekta mini-bloggen. Å andra sidan är det kul att gå in och skriva av sig lite. Hm, jag jobbar nog på ett tag till och sen får vi se vilken sida som vinner. Gårdagen gick lika fort som mina övriga dagar brukar gå. Jag jobbade mellan 13-19 och innan jobbet hade jag planerat in lite franska-plugg. Men det här med sovmorgon är farligt. Jag ÄLSKAR att ta sovmorgon, och det gjorde jag självklart igår. Så det blev bara jobb igår och inget annat. Det är kul att gå till jobbet, av många anledningar, men vissa ger en extra kick. Idag har jag en hel pluggdag framför mig och har väl, trots att klockan slår 12 snart, inte gjort allt för mycket. Det här med självdisciplin. Om det gick skulle jag köpa det i mängder. Tänk vad mycket nytta man skulle ha av det, inte bara för studiernas skull, utan för så mycket mer. Whatever, näsan ner i lagboken och ikväll blir det i vanlig ordning BJ innan fysen med fotbollstjejerna. Dessa tjejer för övrigt. Jag har kommit på att jag alltid åker från träningarna glad. Kan inte komma ihåg många gånger jag åkt därifrån irriterad. NI betyder så mycket. Glädje. Innan klockan är sex hoppas jag också att min träningsverk lite halvt magiskt ska försvinna. Framsida lår är inte glada efter måndagens BodyPump och fotbollsträning. Nu blev det mycket på en gång. Jaja, bättre än inget. ps. Top Model Sverige är crazy. Finns väl enstaka hjärnceller hos tjejerna som är med i den tävlingen. Ja, självklart kommer jag ändå fortsätta kolla. DAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0