Fredag-Söndag

Min frånvaro från bloggen har egentligen ingen ursäkt. Jag trodde jag skulle känna att jag hade tid med en blogg, men twitter är nog ändå lite mer min stil i slutändan. Mobilen är tillbaka från lagning och twitter rullar. Får se vad framtiden för denna blogg blir. Bökigare att uppdatera bloggen än twitter.
Men vad har hänt sen senast? Jo, i fredags så jobbade jag hela dagen och sen hade vi AW på AW. Grymt lyckad kväll och jag må säga att jag har världens bästa kollegor. Lördagmorgonens huvudvärk var resultatet av fredagen, länge sen jag upplevde den men ack så värt. Lördagen var tänkt att jag skulle hinna med lite plugg men tröttheten från fredagsnatten tog över och det blev en liiiite för lång nap. Vi sex-tiden mötte jag upp två fina flickor för att närvara vid Mercedes Benz Fashion Week. Klackarna åkte på och efter ett glas vin på Friday´s, lite gratis öl och en goodibag rikare fortsatte vi alla till en libanesisk restaurang. Sjukt god mat och sjukt mätta rullade vi i princip därifrån. Det bjöds på mycket snack och framför allt lite härligt tjejsnack, välbehövligt!
Söndagen bjöd på strålande sol, två promenader och ex antal avsnitt av OTH. Slutligen ska jag klämma in lite pluggande innan fotbollskanalen Europa åter igen är tillbaka på ordinarie sändningstid.
Det är på ett ungefär det snabbaste sättet jag kunde sammanfatta min helg. Riktigt riktigt riktigt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Sara M

Haha, är typ fortfarande mätt alltså, supergott! :)

2012-01-30 @ 21:14:39
URL: http://anotherblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0