Friday night

Gårdagen var ju tänkt till att slappa lite och sen ta tag i plugget på eftermiddagen, men riktigt så blev det inte. Min j*vla visdomstand satte stop för det och jag låg mest utslagen större delen av dagen. På kvällen hade jag bestämt dejt med Fanny och den ville jag såklart inte avboka så i hopp om att bli lite piggare tog jag en dusch för att vakna till. Fanny och jag hade på förhand bestämt att de skulle bli en lugn kväll med mat och massa prat för att ta ikapp allt vi inte hunnit berätta för varandra. Tanden gav sig tyvärr inte så under vår middag (som förövrigt bestod av hemkörd Donken) fick det blir en alvedon. Jag hatar verkligen att ta tabletter, tabletter i alla former är min största fobi. Dock gjorde den sitt och det kändes bättre resten av kvällen. Vi prata om allt mellan himmel och jord och hann även slappa framför tv:n ett tag. Imorse ringde dock klockan då vi hade bestämt oss att gå på BJ halv elva. Har nog aldrig känt mig så trött på ett pass förut. Misstänker att kroppen lägger sin energi någon annanstans just nu och att trycka i sig alvedon inte är en fördel. Lika kul som alltid dock att gå på Elinas pass och köra skiten ur sig. Nu är klockan snart halv ett och jag har inga större planer för resten av dagen. Rätt skönt dock, för jag skulle kunna somna på tre röda känns det som. Nej, lite film och ett mysigt täcke, det får bli min lördag!
Denna söta brud tillbringade jag min fredagskväll med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0