Not the perfect match

Så många saker och händelser som kommer till en som jag önskar hade inträffat vid andra tillfällen. Erbjudanen och situationer går inte hand i hand just nu. Egentligen ska jag inte beklaga mig men ibland har världen ett konstigt sätt att visa en vägen. Ett beslut står sedan i vägen för ett annat. Fast ibland gäller det nog att ändå tro på den vägen man valt. Visserligen går det att ändra sig. Att kunna leva för framtiden men ändå i nuet. I nuet sitter jag med en öm kropp efter gårdagens träningspass och tittar på Federer mot Nadal i Australian Open, samtidigt som jag pluggar. Multitasking. Stör mig lite smått på att Nadal ska gräva sig i röven varje gång han ska surva. Ett proffs som han borde ha skaffat sig ett bättre tix som kanske är en aning mer charmigt än detta.
Sweet.

I helgen kommer det vara lite action och fredagen börjar med jobb på AW som följs av en AW på AW. Sen ska jag kalasa tillsammans med J på lördagen för att sedan avsluta helgen tillsammans med min finastebästasteroligaste syster på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0