Roses

Idag har jag åter inte heller varit särskilt produktiv då min visdomstand inte vill ge med sig. Går runt och känner mig trött och uttråkad på samma gång. Oftast när jag är uttråkad brukar jag hitta på de mest meningslösa påhitten. På eftermiddagen öppnade jag balkongdörren, tog på mig dunjackan och satte mig på trappen för att kolla på snöflingorna som sakta föll till marken. Efter en fem minuter valde jag istället att rita ett hjärta och mitt namn i snön. Man slutar aldrig att vara barn. Detta skulle självfallet utföras utan att nudda marken runt omkring. Ni hör ju hur uttråkad jag var. Efter de gick jag in och bakade en sockerkaka i min nya fina form jag fick i julklapp av min moster. Under tiden den stod i ugnen insåg jag att jag kunde försöka göra lite nytta och tog på mig dunjackan igen för att skotta på framsidan. Snön var fjäderlätt men det tog mig ett tag. Sockerkakan blev fin, tyvärr är bildkvalitén inte lika bra på min webcam. En bild säger inte mer än tusen ord denna gång.
En rosform, om ni inte kunde lista ut det. Lite florsocker på hade nog varit fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0